Hulk Coaster

Hulk Coaster
Island of Adventure Orlando

lørdag den 14. august 2010

Hej allesammen :-)

Her er jeg med alle mine kære, "The flori-dane family"!!
Dette er mit første indlæg på min splinter nye blog.

Bloggen vil forhåbentlig vokse sig stor og "stærk" med tiden og jeg håber da også at kunne "omvende" et par anti-floridanere, til vaskeægte Flori-danes!-For sådan en er jeg og jeg kan slet ikke få nok af Florida og alle de herlige oplevelser, som solskins-staten har at byde på.

Så jeg håber at jeg med denne blog kan begejstre og inspirere en masse mennesker og jeg hører hjertens gerne fra andre som deler min store passion, som også gerne vil dele deres oplevelser.

Jeg har ikke helt besluttet mig for sidens "endelige design", hvorledes den skal være opdelt og udfra hvilke kategorier, må komme med tiden. Jeg lader min indre amatør forfatter styre løbets gang og ser hvor det bærer hen.

Min mand og jeg har nu i 2 år, på hobbyplan, arbejdet på en hjemmeside om staten og den er forhåbentlig snart tilgængelig for alle på nettet. Men indtil videre skal den lige fin-pudses og opdateres, da der altså sker ting og sager i Florida på 2 år!-Så selvom om hjemmesiden er "ny" er der altså allerede"gammel" information, som trænger til en kærlig opdatering.

Men lad rejsen begynde og god fornøjelse.

Mvh Florida-guide

Ingen kommentarer:

Send en kommentar